NOU SOCI

miércoles, 7 de agosto de 2024

NOU SOCI A ROTARY CLUB D’EL PRAT

Si hi ha un bon auguri per a començar un nou Any Rotary, aquest és l’acceptació  d’un nou soci; nosaltres ho hem fet, el 2 de juliol, a la primera reunió del Club del curs que just encetem.

L’acceptació d’en Carlos Baltasar Martí que ha viscut, coneix i ha assistit a activitats Rotaries pràcticament des de que va néixer, ja que el seu pare que tots coneixem i que trobem a faltar, en Vicenç Baltasar, va ser  pels any 1989-90 el que va promoure que en el Prat hi hagués un Club Rotary i en va ser el principal autor que es consolides en el 1991. En Vicenç  va ser una peça fonamental des de el començament i pràcticament fins el seu traspàs.

Per tant estem contents que en Carlos, seguint la saga familiar i el coneixement que té de Rotary, vulgui formar part del nostre Club i que aporti a més de la seva joventut, té 33 anys els mateixos que el Club, cooperi  amb la seva experiència professional de liderar l’empresa familiar i contribueixi amb el coneixement que atresora de les entitats i gent del la Ciutat del Prat.

Per viure aquests moment tant emotiu vam convidar a la seva Mare, Mª Dolors Martí , en Carlos no ho sabia , el que va possibilitar un moment molt entranyable.

Començà la cerimònia d’acceptació el macero del Club, Jesús Reina, que va fer una versemblança d’en Carlos en el temes que hem esmentat al principi, i seguidament i actuant com a padrí en Toni Ibáñez, la presidenta, Yolanda Martínez va llegir la formula d’adhesió a on es remarca l’acreditació del nou soci com home representatiu de l’activitat a la qual es dedica, en mèrit de les seves reconegudes qualitats de professionalitat, enteniment i civisme.

Continua la presidenta: “que conforme als principis de Rotary, Institució que va fundar  Paul Harris a Chicago a l’any 1.905, sereu entre nosaltres, representant de la vostra activitat particular, i com tal tindreu el compromís de dur al vostre entorn els nostres ideals de servei  a la Humanitat. Aquesta és la missió que assumiu en aquest moment, i estem segurs que  sabreu complir-la fent-vos mereixedor de l’honor de ser rotàri.

A l'ingressar en el nostre Club us brindem la nostra amistat, que és la pedra angular de Rotary i, en la qual fonamentem  el més profund respecte a totes les ideologies i opinions, sempre que aquestes estiguin inspirades en la honradesa, la ètica i l'ajuda als altres”

Al temps que li deia: “quedeu reconegut com soci del nostre club i us oferim la solidaritat i companyonia rotaria”

Per la seva part en Carlos va contestar: “Accepto aquest honor i m’ inspiraré en els nobles fins de la institució que va fundar Paul Harris. Prometo assistir regularment a les reunions del Club per a participar en l’amistat i companyonia. Emmotllaré la meva activitat als ideals de Rotary i procuraré, com veí i ciutadà, fer d’aquesta ciutat d’El Prat un bon lloc per viure”

Amb la imposició de la insígnia, que li va fer la presidenta, en Carlos queda incorporat com a soci del Club i seguidament va adreçar-nos als assistents la seva gratitud per ser honorat a formar-ne part i que esperava ser-ne digna de la confiança.

L’acte es va acabar amb la felicitació de tots els presents al nou soci.